دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۰۲:۰۹

شرکت‌های ایرانی آماده اجرای پروژه در چارچوب IPC هستند

باشگاه خبری فراساحل: شرکت‌های ایرانی با ایجاد کنسرسیومی با شرکت‌های روسی آمادگی خود را برای انجام پروژه در چارچوب مدل جدید قراردادهای نفتی اعلام کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، مدیر عامل شرکت نوآوران انرژی و صنعت دانا «دنیکو» با بیان اینکه این شرکت با ایجاد کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های روسی، افزون بر اجرا و تامین مالی طرح‌های نفت و گاز به انتقال دانش فنی نیز می‌پردازد، تصریح کرد: با هدف تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت نفت و گاز در پسابرجام و افق چشم انداز ٢٠ ساله، اقدام به ایجاد کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های معتبر روسی در حوزه نفت و گاز کرده‌ایم تا طرح‌های حوزه اکتشاف، حفاری، استخراج و ازدیاد برداشت کشورمان، با دانش روز و سرمایه مورد نیاز به اجرا در آید.


ناصر وثوقی با تاکید بر اینکه مدیریت کنسرسیوم برعهده شرکت دنیکو است، گفت: در حوزه حفاری، کنسرسیوم طرح‌ها را بصورت EPDF اجرا خواهد کرد. وی با بیان اینکه  این کنسرسیوم از حمایت مالی بانک‌های معتبر روسی برخوردار است و امکان فاینانس پروژه‌ها با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار را مهیا کرده است، یادآور شد: کنسرسیوم آمادگی انجام پروژه‌ها را در قالب مدل جدید قراردادهای نفی ایران (IPC) دارد. وثوقی با حیاتی خواندن موضوع انتقال فناوری به داخل کشور اظهار کرد: این کنسرسیوم آماده همکاری با شرکت‌های داخلی در حوزه انتقال تکنولوژی، خدمات مهندسی و تامین تجهیزات است.



  کد خبر : 1453
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :